.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگرانی استاندار از افزايش آمار دستگيري و كشفيات مواد مخدر در مازندران
جلسه مشترك اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر استان با حضور استاندار و جانشين رييس و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور در محل استانداري مازندران برگزار شد. استاندار مازندران, در اين همايش ...
نگرانی استاندار  از افزايش آمار دستگيري و كشفيات مواد مخدر در مازندران

جلسه مشترك اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر استان با حضور استاندار و جانشين رييس و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور در محل استانداري مازندران برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, شفقت, استاندار مازندران, در اين همايش از افزايش آمار و ارقام دستگيري و كشفيات در استان ابراز نگراني كرد و گفت: اين افزايش نشان از عزم و اراده ملي و استاني در جهت پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر است؛ اما با توجه به جمعيت 35 درصدي جوان در استان, حادثه‌‏پذيري و ضربه‌‏پذيري جوانان نگران‌‏كننده است.
در اين جلسه كه با حضور فرمانداران, مديران كل بهزيستي و ارشاد اسلامي مازندران تشكيل شد, قناعت، معاون سياسي امنيتي استاندار, با مقايسه عملكرد شش ماهه اول سال 84 و 85 در رابطه با مبارزه و پيشگيري, اظهارداشت: تعداد دستگيرشدگان در مقايسه با سال گذشته 20 درصد و در كشفيات مواد مخدر, هرويين 234 درصد افزايش داشته است.
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران, از رشد معتادان خود معرف به مراكز درماني استان خبر داد و گفت: اين تعداد در سال 84, 617 نفر بود كه به 801 نفر در شش ماهه اول سال جاري رسيده است.
وي، در پايان تصريح‌‏كرد: توجه و نگاه جديدي در خصوص مبارزه با مواد مخدر در سه حوزه مقابله, درمان و پيشگيري در دولت نهم در حال شكل‌‏گيري است و بر اين اساس مصوبه 308, دولت را ملزم به مهار اعتياد در كشور كرده است، بايد به جاي نگاه دولتي در حوزه مواد مخدر, توجه به بخش خصوصي و سازمان‌‏هاي دولتي براي استفاده از حداكثر قابليت اجرايي نيز مهم و ضروري است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مهر 1385
قابل توجه دست اندركاران محترم وقتي اوضاء مبارزه با امر مهمي چون مواد مخدر آنقدر رها مي شود تا داد همه از حضور اينهمه معتاد در بيايد و زندان هم چاره كار نباشد. وقتي درآمد حاصل از فعاليت در زمينه قاچاق مواد مخدر آنقدر بالا باشد كه به زيسكش بيرزد. وقتي تعداد زيادي از دست اندركاران براي آزاد سازي تعدادي از زندانيان مواد مخدر واسطه مي شوند. وقتي موارد مشكوكي از فعاليت برخي در امر توزيع مواد مخدر وجود دارد كه با آنها مبارزه نمي شود. وقتي اين نوع فعاليت ها در برخي نهادها بدون مانع انجام مي گيرد. وقتي در برخي دستگاهها معتاد تابلو آزادانه مشغول به كار است و با دلسوزي مسئولان و همكاران اين امر تحمل مي شود. وقتي جوانان در گوشه و كنار شهر و روستا و در جشن ها و عروسي ها و شب نشيني ها و برخي اماكن و قهوه خانه هاي مدرن و سنتي با دوستانشان بدون هيچ مانعي مشغول مصرف مواد هستند و وقتي مسئولان محترم نمي دانند چگونه با اين مواد مبارزه كنند و از آن به عنوان ابزاري براي كسب قدرت و ثروت استفاده مي نمايند. وقتي فقط بديهاي مصرف مواد گفته مي شود ولي خبري از برخوردها وجود ندارد. وقتي اراده قوه قضائيه در اين مبارزه به شدت سست مي شود و ميزان جرائم كاهش يافته و اجراي احكام به سستي و بدون قاطعيت انجام مي شود. وقتي هزاران مشكل در امر مبارزه وجود دارد. خاطر جمع باشيد معتادان با نيشخند از كنار هر اراده فردي براي مبارزه خواهند گذشت. خاطر جمع باشيد دولتي كه بر اساس مصوبه 308 موظف به مهار اعتياد در كشور شده است توان اينكار را ندارد. امروزه مواد مخدر با فحشاء، دزدي، قتل، آدم ربايي، سرقت هاي مسلحانه از بانك ها و ... با هم گره خورده است و يك جرم توام با ساير جرائم مي باشد. با وجود اين اميدوارم در استان ما هنوز بارقه هاي اميد براي اين مبارزه و مثمر بودن آن وجود داشته باشد و آرزوي توفيق براي همه دست اندركاران آن اعم از ستاد و قوه قضائيه را دارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.